Mikaela Runemyr

Inte min dag idag..

Allmänt Permalink0
Igår kväll hade jag jätte ont i min ena tand.. så bestämde att jag skulle stanna i Långaryd för att försöka få en tid hos tandläkaren :) Så gick upp vid 7 imorse.. åt lite frukost och vid 8 ringde pappa tandis, fick tid 8.40 !
Väl där kollade de och höll på..sen kom de fram till att jag hade en infektion i tandköttet på högra sidan, så får inte borsta tänderna på två veckor nu!? haha
Men har fått ett medel, typ fluor som jag ska använda istället som tur är =) Hoppas det blir bättre bara!

Fick vänta ett tag på bussen, så då körde pappa och jag runt på en liten rund-tur i hylte;) haha, Men nu har jag kommit till halmstad igen iallafall, missade första lektionen, så nu har jag inte nästa förens halv 3 :) Så ska laga lite mat nu, sen till skolan lite innan historian börjar =)

Ikväll ska jag till Martin, kul :) Puss ♥
/
Mikaela
Till top