Mikaela Runemyr

förkyld ...

Allmänt Permalink2
Sitter hemma i lägenheten.. är förkyld! vaknade igår morse med täppt näsa och ont i halsen, och det verkar inte vilja försvinna. Så är väldigt trött hela tiden nu..jätte kul! Dessutom har jag fått svin ont i knät (det började ju precis bli lite bättre) -kan knappt gå på det benet nu !! :(

jaja, hade det väldigt roligt och trevligt på midsommarafton i alla fall :) Var ute på hagön, martin var med mig! :) 

Här håller martin och johan på att kladda en klubba på mig ;)    
sen kommer en läskig granne i bakgrunden.. haha!  

Och här är då vinnarlaget ,nästan ;) haha, ne vi fick väl 1 av 5 rätt. Men så kan det gå när man hejar på ninnis lag ,som var typ sämst .. :)
bilderna är tagna av Ninnis blogg btw

Men ja, har fått mat av mamma, va på burger king! Sen handlade vi även lite, så nu kan vi äta! mamma är bäst! bella är och jobbar, hon fick jobba extra idag. Och själv så har jag varit hos min älskling Martin från natten mellan fredag-lördag tills idag :) har haft jätte kul! vi har cyklat, kollat film.. har äntligen sett Alice i underlandet!!!
den va braaa :) och så har vi lagat mat, grillade på deras gigantiska grill.
det roligaste var när deras katt Alfons fick för sig att han skulle hoppa upp i hängmattan, men då snurrade den ju runt så han trillade ner! haha..

Men ja, nu har jag kollat på Sex and the city, och bella har kommit hem! så nu får vi nog laga något att äta :) och sen sova igen skulle jag tro. Ska kanske till Ge-kås med Ninni och Johan imorgon em om jag mår bättre! :)
Pusssshej!
#1 - - Ninni:

Haha, vi va bara så dåliga för att vi ville att ni skulle förlora!

#2 - - Mickan:

haha, jo säkert! ;)

Till top