Mikaela Runemyr

pizza-tajm!

Allmänt Permalink4

Ja, då sitter man i husvagnen hos mamma och pappa! pappa är framme och beställer pizza, så ska snart äta :) Johan var här innan när jag kom, han skulle hämta harry potter filmen åt ninni -igen ;)
hon sa nämligen häromdagen att hennes inte funkade, och då skulle mamma ta med vår, men det glömde hon. Så var johan här och hämtade den igår, men så upptäkte ninni när hon fick den att det var guld kompassen i och inte harry potter! oups, kom på att den fortfarande satt i tvn.. ;)


charmigt ;) -haha, den sitter i vår husvagn.

Jaja, iförgår var jag hos sjukgymnasten. Gjorde lite utraljud - super skönt! och sen akupuktur (stavning?).. gjorde ganska ont. eller inte när hon satte in nålarna, men när hon sen vred om..usch!! men ja, jag tror faktiskt lite på det, så tänkte testa det någon gång till .. :)

men ja, annars har det inte hänt så mkt, jobbar 7.30-14 denna veckan, sista dagen imorgon! sen äre en vecka ledig :) skööööönt!

Pusshej


#1 - - Ninni:

Nu har jag äntligen fått sett Harry Potter :)

Ps. Fin skylt ja, jag har ju köpt den ;)

#2 - - Johan:

Men det var jag som hittade den ;)

#3 - - Mikaela:

haha, ja okej Johan, bra jobbat! ;)

#4 - - Mikaela:

Jasså ninni, det var på tiden det kanske ja ;)

Till top