Mikaela Runemyr

jahaja..

Allmänt Permalink0

Ett tag sen nu, har varit borta lite överallt nu ett tag.. haft en gäst här, nämligen Jimmy från söndag till måndag. Sen var jag lite hemma i småland och örade. men nu är jag tillbaka i halmstad! :)

Idag har varit mest en ganska jobbig dag..tänker inte berätta så mkt om det hela. bara att jag och martin har kommit överrens om att dt blir bättre om vi inte är tillsammans. :( så nu är jag singel...så ja ligger hemma i sängen just nu och glor tv bara.

Imorgon kommer Jamina hit och ska pigga upp, kommer nog bli en hel del snack (vi har inte setts så jätte mkt i sommar..) sen tänkte vi nog dricka lite vin, och senare på kvällen ska jag, min stora syster ninni och johan (och kanske lite andra) dra ner till marinfestivalen. Melissa Horn ska spela! :)

Ja, annars händer det nog inte så jätte mkt.. nu ska jag och bella sätta på en film. Får väl försöka somna lite sen!
Godnatt på er alla <3

Till top