Mikaela Runemyr

Fira mig!

Allmänt Permalink2
Hej!
Vaknade vid 10.30, av att pappa var på taket och höll på, så gick ner å duschade :) och åt lite flingor bara, sen satte jag mig här. Har gjort klart mitt CV + personliga brev nu, så ska skicka ut det. Tänkte även göra lite läxa..öva på prov, och skriva gympa grejen!

Ikväll kommer Ninni, Johan, Sven-Åke och Vivi hit för att fira mig och Bella! :)
Bella kommer hem med bussen sen vid 4 eller något antar jag =)

Ninni & Johan! ♥ på deras bröllop den 9 Januari 2010.

Kan inte snön försvinna nu och på en gång!? Vill ha lite värme nu igen, tack :)
Några bilder från lalandia i höstas. Tog dom när alla andra hade lämnat mig ensam och åkt till Tyskland. (nää, nu lät jag lite tragisk..men jag orkade inte hoppa runt på en båt, så därför stannade jag i stugan ;) )


Nu äre läx-dags! Pusss ♥
/ Mikaela
#1 - - amalia:

Så mysigt att du oxå har börjat blogga :D saknar dig!! men ni fyller väl inte år än? <3

#2 - - Mikaela!:

Jao :D joo, nästa helg;) och alla kunde inte komma då, så fick ta lite igår :) <3

Till top