Mikaela Runemyr

Lekdag med mamma!

Allmänt Permalink2
Vaknade rätt tidigt..vid halv 10 ungefär :) låg och myste med älskling i en timme innan vi drog oss upp och åt frukost! Sen gjorde jag mig iordning lite, och vid 12.30 kom mamma och Bella å hämtade mig =)

Åkte in till stan och käkade på Dong house, -kina mat äger!! ;) haha
Sen gick vi runt i affärer lite. Jag köpte bara ett skärp, eller Bella och jag köpte det tillsammans :)
Också fick jag ett par byxor, eller jag har inte fått dom - men fick välja ett par, som jag får nästa lördag när jag fyller år..18! hihi :) bara 8 dagar kvar nu då ju..

Sen handlade mamma och jag på MAXIiiiiii, den affären är nog den bästa som finns! haha, jag älskar att handla där =)
Och efter det åkte vi vidare till lägenheten - hämtade Bella, Olivia och Nisse (Christian), skjutsade Bella och Olivia till Emelie som hade 18-års fest! grattis till henne :)

Sen åkte nisse, mamma och jag hem hit till Långaryd! Åt tacos och sen har vi bara kollat tv, mys.
Nu ska jag gå och göra Nisse sällskap lite :)

Pusss/ Mikaela







#1 - - Ninni:

Ditt drömjobb med kanske ;)

#2 - - Mikaela!:

Haha, nja tror inte det :)

Till top