Mikaela Runemyr

101228

Allmänt Permalink1
Tjo!

Idag har vi haft fullt upp!
vaknade vid 12 idag igen..har börjat sova länge igen..men känns faktiskt bra att kunna sova länge nu när jag inte kunnat sova bra alls på 1 månad typ.. :) 
Vid halv 1 åt vi mat - blev lunch direkt. Tog en färdiglagad sak idag, köpte en varsin sånn häromdagen när vi handlade.. så fick bli det idag + mina tabletter. Sen efter det tog jag på mig lite smink och så åkte vi ner till smålandsstenar. Per skulle klippa sig, och fint blev det! :) 

Efter det åkte vi till Anderstorp (tror jag) för att hjälpa Svenne att flytta - var där igår också :) men gjorde inte så mycket där idag..sen åkte vi vidare till Mattan och Martina - Martina fyllde år idag, så fick lite tårta..jag är inte mycket för tårta..men den va jätte god!! :D

Sen direkt hem hit.. la mig i soffan och läste lite och kollade Mulan på disney channel. Vid halv 9 åkte Per till sin innebandy träning :)
Lagade soppa till honom när han kom hem igen vid 22 , så nu har vi precis ätit den..och nu kollar jag på "Pirates of the caribbean - vid världens ände"

Senare vid 01.00 ska han kolla ishockey på tvn..så han ska sitta här tills typ 3.30 inatt, haha!
Imorgon åker jag hem till Långaryd...mamma hämtar mig efter jobbet vid 12 någonting :) 

Så tänkte ta mig till Halmstad på torsdag en runda! -har inte bestämt hur jag ska göra på nyår ännu dock..alltid lika jobbigt det där tycker jag! 

Kul är att Ninni och Johan har kommit till Halmstads sjukhus nu med de små sötnosarna :) ska träffa dem så fort jag kan..saknar er!! 


Men ska kolla vidare på filmen nu..
Pusshej!
#1 - - Johan:

Hej Mickan.



Läste att du inte har några planer för nyår, du kan alltid fira med mig och Ninni om du vill. Vi kan sitta nere i kafeet och äta en glass eller nåt?

Till top