Mikaela Runemyr

310810

Allmänt Permalink2
Skola idag då..började med multimedia - höll på med musse och andra tecknade figurer hela lektionen..lite lagom tråkigt :)
Sen var det matdags och efter det tv lektion. Vi kollade lite avsnitt av en serie och sen pratade vi intern-tv :) Vid 15.00 gick jag ut och tog bussen med Jamina in till stan. kollade om jag hade fått pengar..men nej! DET HÄR SUGER! jätte dåligt av honom om jag får säga min mening.

Sen hem till lägenheten då och här sitter jag nu och kollar Livet enligt Rosa. haha :) är på 11:e avsnittet nu tror jag =)
Men nu ska vi försöka få ihop lite mat..får se vad vi hittar ;) är lite sugen på pommes tror jag. får se vad Bella tycker om saken :)

Ha det bra! Pusshej ♥

#1 - - Ninni:

Vaddå, din lön lr? När skulle den kommit då?

#2 - - Mickan:

Ja precis, lönen. Som skulle ha kommit den 25:e

Men han åkte utomlands, och enligt hans mamma så glömde han av det. Men enligt honom så är det krabbel med bankerna..

Till top