Mikaela Runemyr

Plugg..

Allmänt Permalink0
Sitter här nu och försöker få ordning på mitt hår :) -har duschat..skulle eg. gjort det hos Coco igår, men ingen kom dit? jätte skumt. Så läste lite igår på internet så att jag själv kunde duscha idag :) -gick rätt bra, måste köpa balsam utan alcohol och silikon bara!

Igår i skolan hade Jamina och jag redovisning, gick helt okej :) Sen slöade vi runt lite. Slutade vid 15.30 =) Och gick då som sagt till Coco och väntade ute i kylan i en halvtimme :P sen gick jag och handlade ist. Och efter det hem till lägenheten och lagade makaroner och köttbullar :D

Sen kom Jamina hit! Pluggade lite historia och sen försökte vi komma på ideér till vårt projektarbete som vi ska göra tillsammans i 3:an. Kom på jätte mycket, så tror vi vet vad det blir ungefär nu :) -kommer bli kalas!
Sen vid halv 10 gick hon hem. Då satte Bella på en film, men vi somnade rätt fort =)

Men nu måste jag göra mig iordning snart, bussen går om en timme.
Pusshej, ha en bra dag! ♥
Till top