Mikaela Runemyr

Dagens tips!!

Allmänt Permalink4
Ja, idag var jag hos Martin imorse :) -Gick en liten runda -hade ganska ont i foten (känns som om man hade sträckt den) så var bara ute i en halvtimme :)

Efter det åkte jag hem hit till lägenheten, så kom Sandra lite efter 2. Satte oss (bella, sandra och jag) ute på balkongen och fikade lite =) Jätte mysigt, hade solen rakt på oss! Kul att träffa henne också :D
Runt 4 kom Jocke för att kolla på lägenheten! Så sen satt vi och snackade lite :) -Bella somnade i sin säng , och hon sover fortfarande. Jocke och Sandra stack iallafall halv5 -5 någongång :)

Och efter det har jag inte gjort så mkt, har lyssnat på lite gammla Pang prego klipp.
Tyckte jag kände igen rösten igår på radion när vi åkte med Ninni och Johan och kom på att det var ju snubben i "Centralskolan" -han är en av världens roligaste människor :)

Så har suttit och lyssnat på honom (Jesper Rönndahl) ett tag nu med, han hade massa 'Dagens tips'. -jätte kul.

http://www.youtube.com/watch?v=1fjcB8vQb5o&feature=related

Gå in och lyssna på denna länken! Dagens tips 8 - Elefant.

Ja, men nu ska jag göra lite läxa och laga mat! Fast först väcka Bella :) Nu är nog mamma och pappa hemma i Sverige igen! -jag kommer hem till Långaryd imorgon :)

Pusshej!
#1 - - Ninni:

Haha, ja de körde han alltid på Pang prego också; det är världens roligaste program.. ever! :)

#2 - - Micka:

Haha, jaså :) Ja det är det verkligen! =)

#3 - - Nicco:

HAHAHA JAG ÄLSKAR PANG PREGO!! :D Synd att det slutade på P3... :'( De har tagit bort alla roliga humorprogram... Har du hört Hej Domstol? Det var också jättekul :P <3

#4 - - Micka:

Hahah, det är bääst :D ja, eller hur, jävla skit :( Nej, jag känner igen de, men har nog aldrig hört de.. men okej! :) synd att de tar bort allt bra å kul:P <3

Till top